Sprid vidare! Projektet för att ta fram den ultimata checklistan för SEO-tips har startat. Det handlar om en lista med de allra bästa SEO-tipsen. Det som gör denna lista intressant är att varje tips har ranking och genom att vi tillsammans fyller på listan med de bästa tipsen och alla rankar tipsen så kommer efter ett tag ett mönster urskiljas. Annars kan det vara svårt att navigera sig igenom en lång lista för tips.

Vilka SEO-åtgärder anses av proffsen som de bästa och viktigaste!? SEO-listan är dynamisk och föränderlig med tid. Det SEO-tips med högst ranking kommer att hamna högst upp och det med lägst kommer hamna längst ner, antal röster kommer finjustera listans placeringar. Ett visst antal röster måste ske innan tipset rör sig! "Survival of the strongest" Svaga SEO-tips åker ner blixtsnabbt.

Länkar du till denna SEO-tips-lista från din hemsida eller blogg så kommer jag även att lägga in din signatur som länk till din hemsida eller blogg. Detta om länken blir godkänd från ett SEO-tips som du bidrar med via inlägg.


Obeservera att både sidan och SEO-listan är under utveckling, så se nu chansen att hjälpa till att ro i hamn det här spännande projektet där vi kommer urskilja branschens tillvägagångssätt och prioriteringar genom rankingmönstret som kommer uppstå! Många rankningar behövs för detta så se till ranka så många tips du bara kan. Och lägg in ditt bästa SEO-tips via inlägget längst ner. Besök den nu och framöver regelbundet och var med och bygg upp statistiken.


Jag har bara börjat med listan och det finns än så länge stort utrymme för dig att bidra. Är ditt inlägg bra kommer jag lägga in ditt tips.

Ni här på SEO-forum.se är de allra första att bli inbjudna till listan för att sätta ribban på listans innehåll. Ni är välkomna att komma med förslag om hur upplägget eller listan kan bli bättre och tydligare.

För att komma till den ultimata SEO-tips-listan: http://sökmotormarknadsföring-seo.se...n-med-ranking/