Önskar köpa en vbulletin licens ganska så omgående, vB3 eller vB4 spelar ingen roll.
Vänligen skicka ett pm med vad ni har samt pris.
Tack på förhand!
Önskar köpa en vbulletin licens ganska så omgående, vB3 eller vB4 spelar ingen roll.
Vänligen skicka ett pm med vad ni har samt pris.
Tack på förhand!
Här kan du få en vB5: http://www.vbulletin.com/vbulletin-5-connect.html för 1700 kr
CTO på Happyr.com. Vi gör rekrytering effektivt
Hej och tack för ditt svar! Tänkte försöka undvika att köpa vB5, då jag för min del tycker vB3 är bättre än på båda efterföljarna ur många aspekter.
Jag skulle dock rekommendera att alltid köpa den senaste versionen. Det är många säkerhetshål som är fixade, utökad funktionalitet, uppdaterade plugin etc. Sen kommer denna dag då du ser ett nytt plugin som du vill använda och du inser att du kör en version som har 5 år på nacken...
Jag är inte alls insatt i vBulletin men det jag skriver gäller i största allmänhet. Om jag vore du skulle jag tänka till igen om det du ser i 3an är verkligen är så mycket bättre jämfört med senaste versionen.
CTO på Happyr.com. Vi gör rekrytering effektivt
Visst du har verkligen en poäng där, det mest fördelaktiga är oftast att uppgradera vad det än gäller. Men kan ta en sådan sak som CMS:en i vB4, helt fruktansvärt dålig. De förlorade många kunder till IPB ex. Kan inte uttala mig om vB5 då jag inte har personlig erfarenhet, men vad jag hört så är många saker samma som i 4:an.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)