Finns det folk från Spanien här i forumet?
Har iaf bott i Spanien i 14 år
Jepp, det finns en lat jävel som ligger i sin hängmatta på stranden i Fuengirola - Marbella området och försöker se ut som han gör något ibland, (men det gör han inte, han kollar mest in brudarna och dricker sangria)
//Lennart, Tillbaka i hängmattan
tack för att du orkade ta dig ur hängmattan för ditt bemödande svar
Det hade varit fantastiskt roligt att bygga upp ett skönt nätverk av ambitiösa men avslappnade soldyrkare som hjälper varandra med idéer, länkar och annat. Skype is the shit.
Vet om att det sitter ett gäng nere i Gibraltar också så det bör väl vara en del "spanjorer" bortsett från den där slöe mannen i hängmattan ;-)
Jag tycker det. Om de adapterat den spanska mentaliteten förväntar jag mig itne svar förrän om en vecka eller två
Mañana mañana...
Hej, finns i Fuengirola samt på www.spanienforum.se likaså.
Vore en trevlig idé att styra upp något!
Vi sitter ett gäng nere i Gibraltar som Niklas skrev tidigare i tråden.
Kul! Då är det jag som sitter off
För min del vore det kul att få kontakt med folk som sitter i Spanien. Utbytet kan vara allt från länkar, erfarenheter, tips & råd...
Tog mig friheten att skapa en stängd grupp på Google+; https://plus.google.com/u/0/communit...83917563788647.
Bjud in vänner som kanske inte finns här på SEO-forum men som ändå kan bidra och vara aktiva, ingen mening att ha en inaktiv grupp...
Välkomna!
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)