Resultat 1 till 1 av 1

Därför är SEO-forum.se så bra och värd din tid

  1. #1
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    För dig som ställer frågor om SEO (sökmotoroptimering):

    Här har vi bäst kompetens inom SEO i Sverige samlat på ett ställe. I stort sett alla i branschen är medlemmar, över 130 verifierade SEO-proffs, över 700 som kan SEO rätt bra och totalt över 3000 medlemmar. Ställer du en fråga så kan du vara säker på att du får rätt svar eftersom om någon svarar fel så kan du räkna med att andra medlemmar kommer att påpeka det. Ofta kan du få bättre svar här än från en anlitad enskild SEO-konsult med arvode på 1000 kr i timmen (inte ovanligt i branschen).

    För dig som svarar på frågor:

    • SEO-forum är ett perfekt ställe för att skapa dig ett namn i branschen och bygga varumärke och goodwill kring ditt namn. Det finns många exempel på det inklusive mig själv. (byt användarnamn till ditt riktiga namn här och avatar till bild på dig själv eller logga här).
    • Du får kunder. Ett exempel är Urban som får hälften av alla sina kunder till sitt företag genom SEO-forum. Själv har jag också fått massor av kundförfrågningar.
    • Forumet har väldigt många läsare som aldrig skriver. Niklas skrev ett inlägg "Dags för nya utmaningar" och blev kontaktad av 20 företag. Intressanta nya trådar läggs även ut på Twitter.
    • Lägg in en signatur och länka till din blogg eller sajt om dig själv/ditt företag. Du får fler besökare från en bra målgrupp och en trevlig länk under dina inlägg.
    • Om du använder Twitter så skriv in ditt användarnamn på Twitter längst ner här för att få en follow-knapp under dina inlägg och räkna med att du kommer få fler följare.

    För dig som vill nätverka och skapa kontakter:

    Väldigt många samarbeten, kontakter och vänner har skapats genom SEO-forum. Se vår sektion om träffar och anmäl dig i en tråd.

    För dig som vill läsa och lära dig:

    Några av de viktigaste svenska resurserna inom SEO finns här på SEO-forum, se tråden viktiga länkar inom SEO.

    Det är GRATIS, men du är välkommen att ...:

    Senast redigerat av Jim Westergren den 2011-10-27 klockan 13:49. Anledning: Uppdaterade siffror för medlemsantal
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2015-09-06, 13:33
  2. J-M din PM-låda är full och jag har inte din mailadress.
    Av webguide i forum Angående SEO-Forum.se
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-16, 18:24
  3. Så här funkar din muspekare :)
    Av Frost i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 17:33
  4. Guide till SEO och SEO-forum.se
    Av Jim Westergren i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-18, 02:09
  5. Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 13:21