-
Att skriva gästinlägg (av bra kvalitet) på en annans blogg är ett bra sätt att få ut sitt namn och länk till sin egen blogg/sajt.
Här följer en lista på svenska bloggar som är öppna för förslag om gästinlägg. Jag vill även bara lista sådana bloggar som har en del besökare:
Tipsa gärna om fler.
Senast redigerat av Jim Westergren den 2011-07-12 klockan 11:11.
-
Bra initiativ! Jag har själv gästbloggat hos Sökmotoroptimering.nu, Webmastern, Kristoffer Wedholm, Stefan Nilsson, Jonas Grenfeldt och Simon Wall så de är säkert öppna för fler gästinlägg de också.
Värt att nämna är att även min egen blogg erikbergman.se står till förfogande för bra gästinlägg!
Senast redigerat av Erik Bergman den 2011-07-07 klockan 12:54.
Vill du köpa eller byta länkar? Skicka mig ett PM!
-
Som Erik nämner så är jag öppen för gästbloggande, helst om Du skriver om egna sökmotoroptimeringsprojekt!
Senast redigerat av David Olofsson den 2011-07-07 klockan 13:17.
-
Den som har ett riktigt bra och seriöst inlägg kan alltid kontakta mig för gästbloggning på klikki.com. Både svenska och engelska!
-
Tack så mycket för info, jag har uppdaterat listan.
Fler som ni känner till?
-
Du får gärna lägga in min blogg bros.nu i listan - jag är öppen för detta!
Albin Stööp. Erbjuder professionell
SEO.
-
Ta gärna med min blogg sida:
bcehemsidor.se/ny-hemsida
Dofollow
ämnes område:
Tips till hemsidan
Starta webbshop
sökmotoroptimering
Skapa egna filmer
smart marknadsföring
Marknadsföring – snabba tips
Tack på förhand
-
Även på ordbajsarn är man välkommen att gästblogga. Helst webbrelaterat, men jag är inte så känslig.
-
Jag är öppen för gästbloggare på min webbplats: Petter
Allt webbrelaterat är av intresse
-
-
Min blogg om sökmotoroptimering är numera öppen för gästbloggning.
Trafiken är ännu relativt låg, men den kommer att ta sig.
Endast SEO relaterade inlägg på denna sajten.
Alla som tycker att de kan tillföra något av värde vad gäller sökmotoroptimering får chansen att gästblogga.
-
http://filmmedia.se/
PR3, DOFOLLOW, i snitt 1500 UB/dag - Det går att skriva om allt om film, TV & medier. Det skulle gå jättebra att skriva ex. vis ett inlägg om olika TV-program eller filmer som behandlar "rödvin" och länka till en sån sajt. *wink*.
Om du skriver för nöje eller vill pusha en icke-kommersiell sida får du gärna skriva ett gästinlägg. För kommersiella sidor får du betala för länksaften.
(du kan naturligtvis alltid deltaga i diskussioner och kommentera inlägg. Brukar godkänna de flesta signaturlänkar.)
-

Ursprungligen postat av
Dawey
http://filmmedia.se/
PR3, DOFOLLOW, i snitt 1500 UB/dag - Det går att skriva om allt om film, TV & medier. Det skulle gå jättebra att skriva ex. vis ett inlägg om olika TV-program eller filmer som behandlar "rödvin" och länka till en sån sajt. *wink*.
Om du skriver för nöje eller vill pusha en icke-kommersiell sida får du gärna skriva ett gästinlägg. För kommersiella sidor får du betala för länksaften.
(du kan naturligtvis alltid deltaga i diskussioner och kommentera inlägg. Brukar godkänna de flesta signaturlänkar.)
Jag har ju en sajt om rödvin. Kan det vara den som menas i ditt inlägg?
Jag gästbloggar gärna i veckan.
Vi hörs via DM.
Ämnesinformation
Användare som tittar på det här ämnet
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Liknande ämnen
-
Av Jim Westergren i forum Övrigt inom SEO
Svar: 43
Senaste inlägg: 2013-05-14, 11:03
-
Av Jim Westergren i forum Kataloger
Svar: 174
Senaste inlägg: 2013-05-06, 16:15
-
Av Jim Westergren i forum Övrig internetmarknadsföring
Svar: 48