Svårt att motivera 1400 EUR/mån för att tracka våra nuvarande domäner.
Vore trevligt om ni kunde behålla den gamla versionen. Det går så klart att betala, bara det är rimligt.
Jag skulle vilja ha haft mer tid och mer information o omvandlingen av Gserp.
Speciellt som det är semestertider.
Tror ni skulle ha tjänat på att ha ut mer relevant information och haft mer framförhållning.
Tyvärr går det inte alltid att ha framförhållning. Vi har kämpat mot klockan hela våren och början av sommaren. Information gick ut till berörda så fort beslutet togs.
Är det något annat du vill få fram? Jag lyssnar gärna. Utveckling ha precis början.
Vad tycker du allmänt om Wincher?
Hej
När jag först la in mina domäner i Gserp så var jag så jäkla positivt överraskad.
Allt var snyggt, smidigt och snabbt.
Hade gladeligen betalat för detta men generöst nog var det gratis vilket var ännu bättre.
Nu loggade jag idag för första gången in på Wincher. Hade inställningen att det börja betala då jag verkligen gillade Gserp.
Tyvärr har mycket blivit sämre sett ur användarvänligheten på Wincher.
Sämre visuell effekt, långsammare (har försökt ladda en av mina upplagda sajter i 10 minuter nu och den letar fortfarande de sista sökorden) samt sämre statistik. Totalt 15 st. En tjänst som tog 20 sekunder innan flytten).
Har som sagt varit väldigt positiv inställd till tjänsten och helt klart villig att betala men förstår inte varför man byter till en sämre lösning enligt mig.
Jag personligen skulle helt klart föredra att vara kund till gamla upplägget. Tjänsten är fortfarande guld värd för mig.
Bara lite feedback som jag ser det
Markus
Jag har inte blivit flyttad och inte fått något mail. Det verkar inte som att sök-datan uppdateras i gserp, kommer den inte uppdateras mer?
Har du tappat något mer från diskkraschen?
Testar just nu olika projekt inom Tictail
När räknar ni med att vara igång igen?
Tips på funktioner:
-En note-funktion där man skriva skriva notes kring ett keyword på ett visst datum. Kan exempelvis vara ifall man gjort någon ändring etc.
-Möjlighet att gruppera keywords med hjälp av taggar/etiketter.
-Möjlighet att ställa in när man ska få email (när man ökar, tappar placeringar etc.)
Buggar:
-Zoomfunktionen verkar inte fungera när man tittar på ett specifikt keyword.
Senast redigerat av HejSeo den 2014-08-25 klockan 20:06.
Vet inte om det är en bugg eller inte men antalet sökningar stämmer ibland inte överens med antalet sökningar som jag ser i Googles Keyword Planner. Hämtar ni denna data därifrån eller annan stans? Eller vad kan detta bero på?
Finns nu en tråd för Wincher (fd Gserp) här http://www.seo-forum.se/showthread.php?t=10488&p=63531 så synpunkter på det programmet är lämpligare att ta där.
Det är för närvarande 4 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 4 gäster)