Hej,

Många har nog redan svarat Wordpress efter att ha läst rubriken

Men jag upptäckte att en premiumdomän jag haft ett tag ligger 2:a på Google utan att jag egentligen lyft ett finger. Har bara installerat Wordpress å skrivit några små saker.

Anledningen till att projektet stannat av är att jag inte tycker WP möter mina krav.

Sidan ska vara för människor som vill skriva berättelser. Tänk inte blogg automatiskt, för detta är ett lite annat format på berättandet.

Målgruppen är människor mellan 20-döden med en förväntad tonvikt på de som är 40-60.

Det måste vara skitenkelt att skaffa ett konto, logga in och skriva.

Jag tycker WP är bra för min egen del, men tester har visat att det är för mycket knappar och val att hålla reda på för min målgrupp. WP känns inte heller som det ultimata verktyget om vem som helst ska kunna skaffa ett konto och producera innehåll.

Viss finns det pluggar där man kan sätta lite tillgångskontroll och så, men jag tycker det är knöligt.

Någon som kan ge en liten vägledning om ett CMS som skulle passa. Min sida liksom bara ligger där i sökresultatet och det kliar i fingarna att få igång en sida som skulle kunna bli ganska stor!