Det här var intressant som koncept:
www. fria-bilder.se/thumbnails-search-sur.html
Det här var intressant som koncept:
www. fria-bilder.se/thumbnails-search-sur.html
Senast redigerat av hans99 den 2006-11-16 klockan 01:33.
Mja.. vetefan om jag skulle kalla det så "bra" länkbete. Sidan känns alldeles för spammig och trist design. De skulle få mångdubbelt mera länkar och ha det betydligt enklare att byta länkar med en snyggare layout.
Dessutom.. varför inte köra utan adsense tills man har nått en kritisk massa av länkar / besökare? Det är ju ingen mening med en sida som ser spammig ut när man ändå har 10 besökare om dagen. Det blir lixom inga pengar.. och man fördröjer dagen då det blir pengar.. neeh. Tänk om, gör om![]()
Tidningar.nu - Beställ tidningar
Jag delar din uppfattning men det är intressant som koncept. Adsense bör ju också förövrigt inte läggas så att det kan missuppfattas som menyer eller länkar till redaktionell text.
Jag vill också göra något runt bilder men är osäker på vad än.
Men jag har ju min bildblogg:
bloggbilder .wordpress.com/
I alla fall. Men jag har inte brytt mig i att registrerat den någonstans än. Den ska få växa till sig och bli något bättre först.
Det är ju helt klart smartare att se resultat som på något sätt är kopplade till ordet "sur" än att inte se något alls.
Jag tror det skulle kunna fungera till viss del om sidan har bra värde. Annars blir det nog bara spam varning
Jag tror på att göra något tillsammans med Flickr. De har bra API:er och är väldigt trevliga.
Sidan ovan har naturligtvis ett värde genom att den erbjuder fria bilder. Sedan är algoritmen en aning tveksam och knappast Google-anpassad.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)